МАРКЕТИНГОВІ ТА СОЦІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ Й МОДЕЛЮВАННЯ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ
Рівень вищої освіти: третій (освітньо-науковий)
Галузь знань: 28 «Публічне управління та адміністрування»
Спеціальність: 281 «Публічне управління та адміністрування»
Освітньо-наукова програма: «Публічне управління та адміністрування»
Статус: ВК.08 – дисципліна вільного вибору здобувачів вищої освіти
Форма навчання: Очна (денна, вечірня)/заочна
Рік, семестр: ІІ рік навчання, 3 семестр
Викладацький склад: Бурик Зоряна Михайлівна, доктор наук з державного управління, доцент, професор кафедри управління та бізнес-адміністрування Інституту післядипломної освіти та довузівської підготовки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника
Мова викладання: українська
Мета навчальної дисципліни: є оволодіння знаннями щодо систематизованого збору, аналізу і подання даних, релевантних для органів публічного управління.
Завдання дисципліни:
- формування у здобувачів фундаментальних теоретичних знань і практичних навичок з методів вивчення і прогнозування ринкових/соціальних явищ і процесів;
- отримання висновків, необхідних для прийняття рішень і розробки відповідних рекомендацій у публічному управлінні.
Зміст дисципліни.
Тема 1. Методологічні основи маркетингових досліджень.
Тема 2. Визначення проблеми і цілей дослідження.
Тема 3. Розробка плану досліджень.
Тема 4. Реалізація плану досліджень.
Тема 5. Види і методи соціологічних досліджень.
Тема 6. Програма соціологічного дослідження.
Тема 7. Аналіз емпіричних даних.
Тема 8. Соціологічна анкета.
Тема 9. Методи соціологічного дослідження.
Тема 10. Опрацювання і використання отриманих даних соціологічного дослідження.
Обсяг курсу – 90 годин, що відповідає 3.0 кредитам ЄКТС.
Форма підсумкового контролю – залік.
Силабуси на основі освітньої програми 2021
Робочі програми на основі освітньої програми 2021