ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ОСВІТІ ТА ПРОФЕСІЙНА ЕТИКА
Рівень вищої освіти: третій (освітньо-науковий)
Галузь знань: 28 «Публічне управління та адміністрування»
Спеціальність: 281 «Публічне управління та адміністрування»
Освітньо-наукова програма: «Публічне управління та адміністрування»
Статус: ОК.04 – дисципліна здобуття глибинних знань зі спеціальності
Форма навчання: очна (денна, вечірня)/заочна
Рік, семестр: І рік навчання, 1 семестр
Викладацький склад: Будник Олена Богданівна – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки початкової освіти Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника
Мова викладання: українська
Мета навчальної дисципліни: опанування концептуальних і теоретичних положень педагогічної інноватики, розвиток творчих умінь і навичок щодо застосування сучасних освітніх технологій в закладі вищої освіти.
Завдання курсу: розширити уявлення здобувачів про інноваційні тенденції в сучасній освіті, різновиди педагогічних нововведень та їх використання у ЗВО; представити сутність і тезаурус професійної етики, етичні категорії у психолого-педагогічній взаємодії та визначити особливості академічної доброчесності як елемента забезпечення якості освіти; показати майбутнім викладачам ЗВО можливості використання кращого світового (європейського) досвіду у роботі з студентами; сформувати навички використання цифрових технологій і ресурсів для візуалізації освітнього процесу, здійснення формувального та підсумкового оцінювання результатів навчання; розвивати цифрову грамотність, інноваційне мислення і професійно-педагогічну творчість
Зміст дисципліни.
Тема 1. Інноваційні тенденції розвитку сучасної освіти. Педагогічні інноватика у закладі вищої освіти (ЗВО).
Тема 2. Цифрові технології у вищій школі. Інноваційні методики навчання з використанням ІКТ.
Тема 3. Освітня інфографіка у ЗВО. Цифрові інструменти для візуалізації навчально-наукової інформації.
Тема 4. Технології формувального та підсумкового оцінювання результатів навчання студентів.
Тема 5. Smart-технології у дистанційному та змішаному навчанні студентів. Використання QR-кодів для освітніх цілей.
Тема 6. Технологія дослідницько орієнтованого навчання (Inquiry Based Learning).
Тема 7. Технології інклюзивної освіти у закладі вищої освіти.
Тема 8-9. Професійна етика викладача ЗВО.
Тема 10. Академічна доброчесність у вищій освіті.
Обсяг курсу – 90 годин, що відповідає 3.0 кредитам ЄКТС.
Форма підсумкового контролю – залік.
Силабуси на основі освітньої програми 2021
Робочі програми на основі освітньої програми 2021
Силабуси на основі освітніх програм 2018-2020
Робочі програми на основі освітніх програм 2018-2020